برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان و جانبازان شاغل در سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران

 

 

 

   

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از رزمندگان شاغل در سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران که با حضور سرپرست سازمان جناب آقای استاد فرج ، معاونت اداری و مالی سازمان جناب اقای علی حیدری و جانبازان و رزمندگان این اداره در دفتر مدیریت سازمان با اهدا لوح تقدير از تلاشهاي آنان در هشت سال دفاع مقدس قدردانی نمودند .

در اين ديدار برخي از جانبازان وايثارگران به بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس و حضورشان در صحنه هاي جنگ پرداختند. سرپرست سازمان همیاری نيز آسايش و امنيت حاكم بر كشور را از بركت خون شهدا و ايثارگري و رشادت هاي رزمندگان اسلام عنوان كرد و گفت : ما نيز آنچه در توان داريم در راستاي حمايت و خدمت به اين عزيزان به كار خواهيم بست و سربلندي مردم و نظام جمهوري اسلامي را مديون ايثارگري هاي رزمندگان و شهدا عنوان كرد.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و گفت: خاطره رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس هرگز از حافظه تاریخی ایرانیان پاک نخواهد شد هم اکنون با وجود گذشت چند دهه از دوران جنگ تحمیلی هنوز هم آن رشادت ها و دلاور مردی ها بر سر زبان هاست .

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس یک برهه تاریخی ارزشمند برای کشور ایران محسوب می شود که علیرغم تهدیدات و تحریم های کنونی دشمنان کشور را در حاشیه امنیت قرار داده و ضمانتی برای امنیت و اقتدار آن گردیده است.

و در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیرو هدایایی از رزمندگان تقدیر و تشکر شد.

 

 

 

 

معرفی مدیرعامل

  

حسین دهقان

مدیر عامل  سازمان همیاری

شهرداریهای استان تهران

ثبت نام پیمانکاران

WhatsApp Image 2021 04 18 at 08.44.46

بانک اطلاعات مشاوران

پیوند ها

نماد اعتماد الکترونیکی

کلیه حقوق وبسایت متعلق به سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران می باشد

Back to Top

Template Design:Dima Group